Zarejestruj się  


 
Podanie na Admina

#1
Imię: Martyna
Wiek: 16
Nick: Martynqqa
Ilość godzin: ponad 100 h
Ile dziennie możesz poświęcić na grę na serwerze: Chodzę do szkoły  i wracam około 14.00 ale że teraz jest sytuacja jaka jest na serwerze mogę spędzić nawet cały dzień.
Znajomość ortografii: 9/10 (mało co używam Polskich znaków)
Znajomość komend: 8/10 bym powiedziała
Data ostatniego podania: Niestety to moje pierwsze podanie na admina więc jeśli napisałam coś źle to bardzo przepraszam  Smile
Czy znasz PAWN'o: No coś tam mniej więcej znam
Napisz coś o sobie: Cześć mam na imię Martyna. Jestem z okolic miast Żywca na co dzień chodzę do szkoły (w obecnym czasie nie ) gram w sampa od bodajże 3-4lat, uwielbiam pomagać ludziom. Jestem w ochotniczej straży pożarnej i w przyszłości pragnę zrobić kursy aby jeździć na akcje.
Kontakt: Fb [wiadomośći  pv], discord,snapchat,instagram
Dlaczego chcesz zostać adminem: Chce zostać adminem aby pomagać graczom na serwerze ponieważ coraz częściej wchodzą cheaterzy a nie ma wtedy admina i ludzie strasznie się denerwują i opuszczają serwer. Chce zostać też adminem żeby pomóc rozwinąć serwer.
Widzisz,że gracz zaczyna pływać w powietrzu co robisz? banik na 20dni
Gracz x zaczyna wyzywać członków rodziny innych graczy/adminów co robisz?: mute 250sek ,kick/ban [1dzień]
Gracz x wyzywa innych graczy bez powodu, co robisz?: Uspokajam ho jeżeli to nie pomoże daje muta,następnie warna.
Czy zapoznałaś się z regulaminem Serwera,Admina?: Jak najbardziej
Kiedy użyjesz komendy,a kiedy miniguna na graczu aby go uspokoić?
Minigun: Nigdy.
Komend: Gracz nie stosuje się do regulaminu, zostaje ukarany, mutem 120sek następnie warn jeśli to nie podziała ban max na 1d

#2
mi osobiście podanie się podoba i jestem na tak Wink
                                    Pamiętaj, że chodzi tylko o dobrą zabawę.

#3
Przyjęta na okres próbny wynoszący 7 dni, który potrwa do 06-04-2020
//Zamykam
[Obrazek: admin.gif]

Administrator od 2008 roku



Skocz do: