Zarejestruj się  


 
Podanie na Admina - Sharki

#1
Imie: Sebastian
Wiek: 19
Nick: ktb.Sharki_
Ilość godzin*min.70*: 126
Ile dziennie możesz poświęcić na gre na serwerze: 3-4 h
Znajomość ortografii (1-10): 9
Znajomość komend (1-10): 10
Data ostatniego podania: Nie było
Czy znasz PAWN'o?*Odpowiedź nie wpływa na podanie*: Coś tam liznąłem
Napisz coś o sobie *3 Zdania złożone*: Cześć, na imię mam Sebastian. Aktualnie pracuję jako mechanik pojazdów samochodowych. W sampa pykam sobie już około 7 lat. 
Czy mógłbyś wesprzeć serwer dowolną kwotą *Nie wpływa na podanie*: Myślę, że tak
Dlaczego właśnie Ty?*3 Zdania złożone*: Posiadam spore doświadczenie w "adminowaniu". Jestem osobą ogarniętą, spokojną oraz stanowczą. Myślę, że jestem w stanie sporo wnieść w życie serwera.
Czy miałeś już admina w SA-MP? Jeżeli tak to gdzie *Nazwy Serwera i stanowiska*: 
GPP - Moderator
PST - Vice Head Administrator 

Kontakt do Ciebie(GG/STEAM/E-mail/Facebook*Nie wymagany*):GG: 55951711, discord, fb priv

Jaka jest różnica między drive-by a drive-thru?: drive-thru - przejechanie gracza, drive-by strzelanie z pojazdu do gracza.

Widzisz że gracz zaczyna pływać w powietrzu, co robisz?: Busted, następnie ban 20 d.
Gracz x zaczyna obrażać innych graczy bez powodu, co robisz?:  Daje upomnienie, jeśli to nie zadziała, kolejno  mute 120 sek, warn, kick, ban 1 d
Gracz x wyzywa członków rodziny innych graczy/adminów, co robisz?: Mute 120 sek, jeśli nie podziała, kolejno kick, ban 1 d
Podaj sposób sprawdzenia podejrzenia o God Modę, w krokach: specuje, sprawdzam ping, /explode
Czy zapoznałeś się z Regulaminami Serwera, Admina?: Tak
Kiedy użyjesz miniguna, a kiedy komend na graczu aby go uspokoić?
Miniguna: Nigdy
Komend: Jeśli nie będzie przestrzegał regulaminu serwera, zabawy.

#2
Przyjęty.
Z powodu pełnienia już służby w SAMP, okres próbny odbędzie się na randze Junior Administrator. W okresie 14 dni. Tzn. Do 15-04-2020
Hasło do służby zostanie wysłane do 20 minut w wiadomości prywatnej na discord.