Serwerek PsT

Pełna wersja: Regulamin Forum
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
I Ogólne

1)Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta przez użytkownika.
2)Zabronione jest obrażanie innych użytkowników, używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne i odwoływanie się do podziałów rasowych, religijnych etc.
3)Zabronione jest zamieszczanie na forum treści niezgodnych z polskim prawem oraz podawanie do nich odnośników.
4)Zabronione jest propagowanie treści niedozwolonych dla osób poniżej 15 roku życia, ze szczególnym uwzględnieniem treści brutalnych i/lub pornograficznych w każdej postaci oraz podawanie linków prowadzących do takich treści.
5)Zabronione jest urządzanie na shoutboxie forum gier, odgrywania scenek czy organizowania wszelkiego rodzaju przedsięwzięć, które mogą przeszkadzać w rozmowie innym użytkownikom.
6)Zabronione jest wstawianie grafik na shoutbox forum w postaci innej niż odnośniki prowadzące do tych grafik, dopuszczalnym wyjątkiem są emotikony. Grafiki, do których prowadzą linki nie mogą łamać punktów II.2 i II.3 regulaminu forum.
7)Zabronione jest składanie ofert kupna/sprzedaży na shoutboxie formowym i podawanie odnośników do tematów z propozycjami transakcji - do tego służy dział Targowisko oraz pokój „handel” na czacie hodowlanym.
8)Zabronione jest reklamowanie swoich stron poza wyznaczonymi do tego miejscami.//Nie dotyczy Administratora Forum
9)Zabronione jest rozsyłanie wiadomości zawierających linki referencyjne (np. do gier), których kliknięcie powoduje odniesienie dowolnych korzyści (nie dotyczy sygnatur, jeśli link jest opatrzony odpowiednim komentarzem).
10)Zabronione jest dodawanie do Galerii zdjęć naruszających prawa autorskie, prawa i uczucia osób trzecich, zawierających treści uważane za obsceniczne lub wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej etc. Administratorzy zastrzegają sobie prawo usunięcia zdjęć w przypadku ich niezgodności z regulaminem, polskim prawem lub w innych, wyjątkowych sytuacjach.
11)W każdej sytuacji nie uwzględnionej w regulaminie decydujący głos należy do Administratora.
12)Zakazuje się jakiej kolwiek edycji screenów.
13)Czcionka kolorowa dla Adminów i Moderatorów

14)Administracja Forum zastrzega sobie prawo do kontrolowania kont użytkowników przeglądając wiadomości prywatne w wypadku wycieków haseł, poufnych informacji otrzymanych w trakcie pełnienia służby.

II. Zakładanie tematu, pisanie postów

1)Nowy temat można założyć dopiero po upewnieniu się, że nikt wcześniej nie stworzył podobnego.
2)Zabronione jest umieszczanie tematu w niewłaściwym dziale bądź tworzenie tego samego wątku w kilku podforach jednocześnie.
3)Zabronione jest zakładanie tematów z pytaniami, na które odpowiedzi można znaleźć w Wiki lub w pokoju „pomoc” na hodowlanym shoutboxie. Forum służy do wyjaśniania bardziej skomplikowanych zagadnień.
4)Zabronione jest pisanie postów niewiele wnoszących do tematu, składających się z jednego lub kilku słów, samych emotikon etc.
5)Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem (tworzenie off-topiców).
6)Zabronione jest pisane postów w całości wielkimi literami, kolorem, zmienioną czcionką itp. Tego typu opcje można stosować jedynie w celu wyróżnienia części swojej wypowiedzi.
7)Zabronione jest dublowanie postów (pisanie nowego posta bezpośrednio pod swoją ostatnią wypowiedzią). Jeśli chcesz coś dodać - użyj opcji „edytuj”.
8)Tematy na forum to nie miejsce dla prywatnych dyskusji. Do kontaktu z konkretnym użytkownikiem służą prywatne wiadomości.
9)Staraj się przestrzegać zasad ortografii oraz interpunkcji.
10)Tagi służą do indeksowania tematów. Punkty II.2 i II.3 regulaminu forum oraz zakaz tworzenia off-topiców dotyczą także tagowania tematów.