Zarejestruj się  


 
Regulamin Serwera

#1
I. Regulamin Serwera
1. Administrator ma zawsze racje.
2. Jeśli Administrator nie ma racji, patrz punkt pierwszy.
3. Na serwerze zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy.
4. Zabronione jest używanie wulgarnych nicków.
5. Zabronione jest reklamowanie innych serwerów.
6. Strzelanie z pojazdu jest zabronione.
7. Zabronione jest używanie wszelkich pojazdów do zabicia gracza.
8. Zabronione jest flood'owanie, spamowanie.
9. Zabronione jest obrażanie, grożenie, prowokacje.
10. Omijanie kar typu jail, warn itd. jest zabronione.
11. Zabronione jest używanie bugów serwera, dla własnej korzyści, czy też innych graczy.
12. Pauza w trakcie ewentów jest zabroniona.
13. Nadużywanie i składanie fałszywych raportów /raport jest zabronione.
14. Na serwerze zachowujemy się kulturalnie, notoryczne przekleństwa są zabronione.
15. Trolling jest zakazany.
16. Zabronione jest zakładanie multi-kont.
17. Zabronione jest obrażanie Graczy oraz Administratorów.
18. Wejście na serwer, jest jednoznaczne z zasadami na nim panującymi.
19. Zakazuje się ucieczki i uzdrawiania podczas walki.
20. Obowiązuje całkowity zakaz DM w obszarze pozostawionej walizki.
21. Zabronione jest podważanie autorytetu admina.
22. Sojusze na Eventach i arenach są zabronione.
23. Zakaz Tworzenia rang zawierających człon "Admin", "Head" itp.
24. Zakazuje się nabijania godzin podczas długiego afczenia.
25. Zabronione jest strzelanie z hydry
26. Zabronione jest posiadania pojazdów specjalnych przez graczy.
-Vip może posiadać hydre. Nie może jej pożyczać
-Wszelakie łamanie zasad, będzie skutkowało banem.
27. Administrator może żądać dodatkowych dowodów nie objętych we wzorze UnBan.
28. Gracz ma obowiązek przedstawić dodatkowe dowody na żądanie Administratora w sprawie UnBan.
29. Wszystkie Gangi założone na serwerze, muszą być zgłoszone na forum w odpowiednim dziale.
30. Jeśli pkt 29. Nie zostanie spełniony, Gangi zostaną usunięte z serwera do 60 dni. 
31. Zabronione jest leczenie, teleportacja podczas sparringów. 
32. Zabrania się używania pojazdów typu hydra w celu zabijania zoombie.


II Regulamin Administracji.

1. Wszelkie buntowanie się, niewykonywanie poleceń Adminów wyższych rangą będzie surowo karane.
2. Starszy Administrator musi dawać przykład.
3. Nadawanie kar, niezgodnych z Taryfikatorem będzie karane. Po to on jest, by go używać.
4. Używanie czitów, modów do utrudniania gry, będzie skutkowało banicją.
5. Wszelkie kłótnie czy spory w Administracji muszą być zgłaszane do H@.
6. Wszelkie obrażanie drugiego Administratora będzie skutkowało Degradacją.
7. Administrator ma całkowity zakaz odtajniania informacji przekazanych przez H@.
8. Administrator reprezentuje serwer, także poza nim. Więc musi zachować kulturę.
9. Administrator nie może dodawać sobie expa, vpln, spamować walizkami dla siebie. .
9a. Administrator może zebrać walizkę, której gracze nie widzą - Lecz EXP i Kase z Walizki musi oddać GRACZOWI który był najbliżej miejsca postawienia walizki.
10. Administrator musi pozostać bezstronny podczas wymierzania kary dla Gracza.
11. Wzajemne banowanie Adminów przez Adminów jest zabronione.
12. Admina może zbanować tylko Admin wyższy rangą.
14. Administrator musi wykonywać polecenia wyższych rangą.
15. Administrator jest zobowiązany, do utrzymania posiadanego Nicku.
16. Administrator może zmienić nick, jeśli poda ważny powód H@.
17. Administratorowi nie wolno nabijać exp podczas AFK. Pod groźbą cofnięcia exp, wyzerowania statystyk a nawet degradem.
18. Zabronione jest ściąganie Warnów i innych kar bez prośby osoby zwarnowej lub ukaranej w inny sposób
19. UnBan'a może dać admin wyższy rangą po złożeniu takiej prośby przez osobę zbanowaną na odpowiednim dziale.
20. Zabrania się SPEC'towania administratorów wyższych rangą. - Wyjątek EVent
21. Każdy Administrator MUSI wpisywać wszelkie osoby zbanowane na kanale Discord #zbanowani-samp wedle widocznego wzoru. 

Wszelakie nieprzestrzeganie regulaminu będzie karane w 90% przypadkach degradem.

III. Eventy Serwera SAMP
1. Każdy Event musi mieć akceptacje Właściciela, Vice Head Lub ChPO Vice Head.
2. Event musi zostać zgłoszony minimum dzień wcześniej, jeśli prośba o zgodę była zgłoszona.
3. W przypadku braku zgody osób odpowiedzialnych, Event zostanie unieważniony, z cofnięciem nagród i punktami karnymi dla organizatora.
4. Propozycje Eventu mogą zgłaszać Gracze w odpowiednim kanale na Discord.
W przypadku Akceptacji, osoba która złożyła propozycje, otrzyma dodatkową nagrodę, nawet jeśli nie wygra Eventu.

5. Event musi być organizowany tak, by trwał min. 30 minut.
6. Event musi być nadzorowany przez minimum 2 osoby z Administracji, lub Ewentowiczów.
7. Zabrania się przekraczania nagród takich jak:
    -vPLN - max 6 zł
8. vPLN należy się tylko za 1 miejsce.
9. Możliwe są Eventy całodniowe, jeśli będzie na serwerze wymagana ilość Administracji, i graczy będzie więcej niż Adminów.
[Obrazek: admin.gif]

Administrator od 2008 roku



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości