Zarejestruj się  

Podanie - Terek

Imie: Mateusz
Nick: Terek
Ilość godzin: ogólnie w sampa spokojnie 1k, natomiast na tym servie: chwila, nie zależy mi już na graniu a bardziej na tworzeniu dobrego miejsca do grania dla innych.
Ile dziennie możesz poświęcić na gre na serwerze:4-8h
Znajomość ortografii (1-10):10
Znajomość komend (1-10):8
Data ostatniego podania:
Czy znasz PAWN'o?*Odpowiedź nie wpływa na podanie*: Podstawy
Napisz coś o sobie *3 Zdania złożone*: Jestem po studiach informatycznych, miałem dobre 6-7 lat temu swój server samp 4fun DM, miałem zamiar założyć swój serv na nowo, ale pierw szukam może ktoś będzie chętny żeby współpracować Smile
Czy mógłbyś wesprzeć serwer dowolną kwotą *Nie wpływa na podanie*: Tak
Dlaczego właśnie Ty?*3 Zdania złożone*: Mam duże doświadczenie w administrowaniu serverami, bardzo to lubię, poświęcam dużo czasu i chęci na gre, jeżeli dostałbym się, na pewno poczyniłbym kroki w rozreklamowaniu servera na róznych forach, stronach, jestem osobą empatyczną, otwartą, zawsze chętną do pomocy, chętnie będę też nadzorował stronę.
Czy miałeś już admina w SA-MP? Jeżeli tak to gdzie *Nazwy Serwera i stanowiska*: Swój server, oraz admina na jakims, było to tyle lat temu że nie pamiętam nazwy, mój nazywał się Polski Super Serwer.
Kontakt do Ciebie(GG/STEAM/E-mail 
Facebook*Nie wymagany*): terusiek@gmail.com   Teruś#8466

Jaka jest różnica między drive-by a drive-thru?: drive by to zabijanie przez szybe auta, drive thru przejechanie kogoś.

Widzisz że gracz zaczyna pływać w powietrzu, co robisz?: Ban
Gracz x zaczyna obrażać innych graczy bez powodu, co robisz?: /spec ID, SS i ban na dana ilość dni jaką macie ustaloną.
Gracz x wyzywa członków rodziny innych graczy/adminów, co robisz?: Informuję go że takie zachowanie jest niedopuszczalne a następnie dostaje muta na kilka min, jeżeli to nie wystarczy muta na dłuższy czas.
Podaj sposób sprawdzenia podejrzenia o God Modę, w krokach: tp do gracza następnie sprawdzam czy spada mu hp.